فروشگاه شیراز فروتل

فروش اینترنتی انواع اجناس و کالاهای خاص ایرانی و خارجی

فروشگاه شیراز فروتل

فروش اینترنتی انواع اجناس و کالاهای خاص ایرانی و خارجی

فروشگاه شیراز فروتل

در فروشگاه اینترنتی شیراز فروتل شما می توانید اجناس و کالاهای خاص در زمینه پوشاک و مد و دکوراسیون منزل و اسباب و لوازم خانگی با صدها کالای دیگر و مخصوص که هیچ جای دیگر پیدا نمی کنید، خرید و مبلغ آن را آنلاین با همه کارتهای عضو شتاب یا درب منزل پس از تحویل کالا نقدا پرداخت نمایید. آسانتر از این؟!

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

فروش ویژه کابل شارژ و دیتا سه سر Kubala

| دوشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲ ب.ظ

فروش ویژه کابل شارژ و دیتا سه سر Kubala

 

 

 
کابل شارژ و دیتا سه سر kubala، دارای 3 سری برای موبایل های اندروید، آیفون و تایپ C، دارای سه پورت با خروجی همزمان جریان 5 آمپر، قابلیت شارژ سریع سه دستگاه به طور همزمان ...
برند Kubala نامی شناخته شده در حوزه تولید قطعات الکترونیکی مصرفی است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است. کابل شارژ سه کاره یکی از محصولات این شرکت است که در انتقال جریان شارژ بسیار عالی عمل کرده و کوچکترین نویزی در کابل بوجود نمی آورد و همین موضوع سبب میشود سرعت و کیفیت شارژ دستگاه به مراتب بهبود یابد. این کابل در انتقال جریان به گوشی عالی عمل کرده و با سرعت بالایی گوشی را شارژ مینماید زیرا در ساخت آن از از بهترین فلزات استفاده شده است. علاوه بر کیفیت داخل کابل شارژ، کیفیت بیرونی یک کابل نیز مهم است. روکش بافت استفاده شده بر روی این کابل علاوه بر استحکام بالا از جنس ضد گره میباشد که باعث افزایش طول عمر کابل میگردد. این کابل دارای سه سری مختلف شارژ Micro USB , Type C , Lightning میباشد و قابلیت شارژ سه گوشی بصورت همزمان را دارد. کابل شارژ و دیتا سه سر kubala با طول یک متر و بیست سانتی متر برای شارژ کردن و انتقال اطلاعات مناسب است.این کال دارای فناوری  شارژ سریع است که آن را به کابلی متمایز تبدیل کرده است.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 89000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی