فروشگاه شیراز فروتل

فروش اینترنتی انواع اجناس و کالاهای خاص ایرانی و خارجی

فروشگاه شیراز فروتل

فروش اینترنتی انواع اجناس و کالاهای خاص ایرانی و خارجی

فروشگاه شیراز فروتل

در فروشگاه اینترنتی شیراز فروتل شما می توانید اجناس و کالاهای خاص در زمینه پوشاک و مد و دکوراسیون منزل و اسباب و لوازم خانگی با صدها کالای دیگر و مخصوص که هیچ جای دیگر پیدا نمی کنید، خرید و مبلغ آن را آنلاین با همه کارتهای عضو شتاب یا درب منزل پس از تحویل کالا نقدا پرداخت نمایید. آسانتر از این؟!

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

فروش ویژه کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل

| جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳ ب.ظ

فروش ویژه کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل

 

 

 
کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل، قابلیت بزرگنمایی تا سه بـرابر. قابل اسـتفاده برای انـواع گوشی موبایـل و تبلت. بدون نیاز به برق و باطـری ...
این محصول می تواند سایز تصویر موبایل یا تبلت را 2 تا 3 برابر (با توجه به سایز صفحه موبایل یا تبلت) بزرگنمایی کند. این کیت بدون نیاز به نصب نرم افزار یا ... کار می کند و با تمامی گوشی های موبایل و تبلت ها قابل استفاده است. این محصول خستگی و سوزش چشم در اثر نگاه کردن طولانی مدت به صفحه موبایل را از بین می برد و با استفاده از آن می توانید فیلم، کلیپ، تصاویر و ... موبایل خود را در سایز بزرگ به راحتی تماشا کنید و لذت ببرید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 99000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی